חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהם מחירי עבודות הטיח השונות

רגע לפני שאתם מזמינים קבלן עבודות טיח, אנחנו ממליצים לברר (אונליין ובכמה שניות בודדות) לגבי מחיר עבודות טיח. כמה עולות עבודות טיח? מה משפיע על מחירי קבלן טיח? האם ניתן להוזיל עלויות עבודת טיח? – קראו כאן. 

כמה מילים על עבודות טיח מחירים ומידע כללי

עבודות טיח הן מצד אחד חלק חשוב מתהליך השיפוץ של כל בית או דירה. אבל מצד שני, לעיתים עשוי להיות מורכב למצוא את קבלן הטיח הנכון. לסוג העבודה ולסוג החזון העיצובי שלכם. במילים אחרות, ההמלצה הראשונה היא לאתר קבלן עבודות טיח בהתאמה אישית. כולל צביעת הדירה בסיום עבודות הטיח עצמן. בסופו של דבר, הטיח משמש ליצירת משטח חלק על הקירות והתקרות. אשר מהווה בסיס טוב לצביעה או להתקנת חיפוי אחר. לכן, תמיד חשוב לוודא שכל מחיר עבודת טיח כולל גם את עבודת הצביעה שלאחר מכן. 

כמה עולה עבודת טיח

הסוגים העיקריים של עבודות טיח 

לפני שנדבר על מחירון עבודות טיח, נציין כי באופן כללי, ישנם 2 סוגים עיקריים של עבודות טיח: טיח פנים וטיח חוץ. בדיוק כפי שעבודות אלו נשמעות, טיח פנים משמש בתוך הבית. בעוד כי טיח חוץ משמש בחוץ (כמו למשל על גבי מעטפת הבניין). בדרך כלל, טיח פנים מיוצר מבטון, חול, חמר ומים. בעוד שטיח חוץ מיוצר מאותם החומרים הנ”ל ובצירוף של חומרים נוספים כגון חומרים מבודדים או חומרי איטום. זאת, משום שטיח החוץ מיועד להגן על הקירות החיצוניים של הבית מפני מזג האוויר, גשם, נזילות ועוד. 

כמה עולות עבודות טיח?

הבטחנו שנרחיב על מחירון עבודות טיח, אז הנה מחירי עבודות טיח מומלצים לצרכן: 

  • קילוף טיח: כ-50 – 100 ₪ למ”ר עבור עבודה הכוללת קילוף טיח מקצועי עד לשלב ההכנה לצביעת הקירות. 
  • טיח פנים: כ-80 – 120 ₪ בגין עבודות טיח פנים הכוללות יישום של לפחות 2 שכבות טיח איכותי בתקן ישראלי. 
  • טיח חיצוני: כ-80 – 120 ₪ למ”ר בגין עבודות טיח בסנפלינג, כול עבודות באמצעות מכונה או בצורה ידנית. 
  • תיקון טיח חוץ או פנים: כ-50 – 100 ₪ בגין עבודות טיח הכוללות גם את החומרים. 
  • שליכט צבעוני: כ-100 ₪ למ”ר בגין עבודות טיח פשוטות עד מורכבות יותר של תיקון שליכט צבעוני. 

לסיכום, כמה לשלם וכיצד לאתר קבלן עבודות טיח? 

בסופו של דבר, כל עבודת טיח צריכה להתחיל ולהיגמר במה שנקרא “השוואת מחירים לעבודות טיח”. בימינו זאת הדרך הטובה ביותר למצוא קבלנים. קבלני שיפוצים, קבלני טיח, קבלני עבודות טיח מורכבות, השכרת מכונת טיח ועוד. ללא השוואת מחירי טיח, יהיה קשה לאתר את הקבלן הנכון לסוג העבודה שאתם רוצים להוציא לפועל. וטיפ אחרון מאיתנו. תמיד תקפידו לבקש מהקבלן: המלצות מלקוחות שלו וכן את תיק העבודות שלו להתרשמותכם. כך תוכלו להבטיח את מציאת הקבלן הנכון ללא כל ספק.