חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חובק טאז TSZ
חבק לאלמנטים טרומיים מבטון

חבק TSZ הוא חובק עם יכולות של שד! מותאם לחביקה והרמת אלמנטים טרומיים, בעל אחיזה מכנית חזקה במיוחד, מתאים באופן אוניברסאלי לאפשרויות יישום רבות. ניתן לכיוונון והנחת האלמנט באופן מדוייק וידני. מתחבר באמצעות וו הרמה למגוון מתקני הרמה כגון מנוף, מלגזה טרקטור ועוד… 

החבק בעל יכולת חביקה אוניברסלית מסוגל לחבוק מגוון רחב של אלמנטים המיועדים לבניה טרומית כגון בלוקים, אבני שפה, אבנים משתלבות, יציקת בטון, אריחי חוץ ומגוון אבנים שונות.

חובק TSZ הוא מכשיר מצויין המעניק הרמה קלה ונוחה ומיועד לשימוש באתרי בנייה, שיפוצים בניה טרומית ובעבודות כביש ומותאם לכיוונון מהיר של עומק וטווח החביקה.

שם המוצר- TSZ TAZ
טווח חביקה- 50-500 מ”מ
משקל  עצמי- 25 ק”ג
גובה פנימי- 210 מ”מ
כושר הרמה- 600 ק”ג
ארץ ייצור – מיוצר בגרמניה

רוחב הפתיחה של החבק מתכוונן בקלות באמצעות בורג קפיצי. הגדרות מתקדמות וחכמות לשחרור אוטומטי ממצב “אחיזה” למצב “שחרור”. במקרה של נזק/בלאי בקצוות החיצוניים של אזורי הגומי ניתן להחליף רק את הגומי בקלות רבה. החבק בעל גימור מגלוון.

להזמנת המוצר או שיחת ייעוץ בחינם השאירו פרטים ונחזור אליכם

שר טכנולוגיות לבניה ותעשיה, מספקת פתרונות טכנולוגיים רבים ועונה על הצרכים האישיים והשונים של לקוחותיה על ידי התאמה אישית של כל מוצר לפי הדרישות השונות. אנו שואפים ליעילות מקסימלית בעת התכנון כדי להביא לתוצאה מושלמת עבור הלקוח. 

לוגו - שר